עיצוב מראות על הקיר

המדריך לעיצוב המראה האידאלית לקיר שלכם

מראות העיצוב על הקירות בחדרי הרחצה הם רעיון מצוין למי שרוצה לעצב חדר המקלחת. הם קלים להתקנה ובנוסף ניתן להשתמש בהם גם במקומות רבים אחרים בבית.

אלה הן אחת הדרכים הטובות ביותר להתאים אישית את הבית שלך. ניתן למקם את המראות אסטרטגית סביב הבית שלך כדי שתוכל לגרום לבית גם להראות גדול יותר וגם מעוצב הרבה יותר.

 

מראות הן אביזרים חיוניים לקישוט הבית. המראה משקפת אור ובהירות, מה שיכול לגרום לחלל קטן להיראות גדול יותר. המראה הימנית יכולה גם לשקף את האור הטבעי בחדר. בואו נסתכל על כמה מהמראות היצירתיות ביותר שנעשו עבור בתים.

עתיד המראות גדול – הוא ישמש לא רק לקישוט אלא גם לאינטראקציה עם הטכנולוגיה. למרות שאלו רק מושגי עיצוב, הם מראים כי מראות מסורתיות יוחלפו בקרוב במראות דיגיטליות או מבוססות מציאות רבודה.

 

מראות לעיצוב הבית – יתרונות וחסרונות

מראות יכולות להיות נכס גדול בפרויקט עיצוב הבית. הם יכולים להוסיף מגע של יוקרה ומחלקה לחדר. עם זאת, יש לנסות להימנע משימוש יותר מדי מראות בחדר.

יתרונות:

– מראות יוצרות אשליה של מרחב רחב ידיים.

– קשה לפרוץ מהמסגרת כאשר אתה מסתכל על עצמך במראה.

– מראות יוצרות השתקפות אור מעניינות לפרויקט עיצוב הפנים שלך.

– מראות יכולות לשמש כיצירות אמנות מכיוון שלעיתים קרובות הן מעוצבות להפליא בעצמם.

– אם אתה משתמש במראות, זה יעזור לך להיפטר מעומס ולגרום לחדרים שלך להיראות גדולים מכפי שהם באמת.

 

יתרונות השימוש במראות לשיפור עיצוב הבית

מראות הן דרך יעילה לשפר את עיצוב הפנים בחללים קטנים. מראות יכולות להחזיר אור, לגרום לחדר להיראות גדול יותר ולגרום לחלל להרגיש פתוח יותר.

ישנם שני סוגי מראות הקיימים בשוק: קמורים וקעורים. מראה קמורה תאפשר לך לראות את כל גופך בהשתקפות, ואילו קעור תצמצם את שדה הראייה שלך.

 

השימושים הטובים ביותר של מראות בעיצוב הבית

כולנו יודעים שמראות יכולות לספק מגוון רחב של יתרונות, אך מהם השימושים הטובים ביותר של מראות בעיצוב הבית? ניתן להשתמש בהם כדי להאיר פינה חשוכה וליצור שטח אחסון נוסף.

בעלי בתים ומעצבי פנים רבים משתמשים בהשתקפות המראה כהזדמנות ליצירתיות. ניתן למקם את המראה הנכונה במקום המושלם להצהרה או להדגיש תכונה בחדר שלך. זו הסיבה מדוע חשוב לחשוב איזה סוג של מראה אתה צריך, כמו גם לאן אתה רוצה שהיא תלך.

 

בחירת סוג המראה הטוב ביותר לחלל שלך

מאמר זה עוסק בסוג המראה הטוב ביותר בחללים שונים כגון מטבחים וחדרי אמבטיה. המאמר יתחיל לתת סקירה קצרה על סוגי המראה השונים וכיצד ניתן ליישם אותם בחללים שונים. הוא גם יסביר מדוע משתמשים בכל סוג של מראה ומהו השימוש הטוב ביותר שלו.

סוג המראה הנפוץ ביותר שאתה רואה הוא השילוב הלבן -שחור המסורתי עם נגיעה של צבע פה ושם. מראה זה פופולרי כבר שנים רבות מכיוון שהוא נראה נקי, מודרני ופשוט. הוא גם מעניק תחושת רוגע מה שהופך אותו למושלם להירגע או להרגיע את עצביך בתקופות לחוצות כגון כאשר אתה מבשל ארוחת ערב או מתכונן להתרחץ עם בני משפחתך.

התאמת המקלחון לחלל

היתרון בייצור מקלחון לפי מידה, הוא שניתן להתאים אותו בצורה מדויקת לגודל החלל כולו. חשוב להביט בחדר בעין ביקורתית ובמבט על, כך שניתן יהיה להבין אילו ממדים יהיו נכונים עבור המקום. אם חדר הרחצה הוא קטן, עדיף שלא נבחר בממדים מגושמים ומסורבלים כמו דלת רחבה או ידית עבה. כלומר הנוסחה ברורה – כאשר חדר הרחצה קטן משתמשים בפריטים קטנים ועדינים, וכאשר הוא גדול ניתן להתקין גם פריטים גדולים וכבדים.

סוגי מקלחונים לפי מידה

ישנם מספר סוגים של מקלחונים לפי מידה: מקלחון חזיתי, פינתי ופינתי מעוגל.

  • המקלחון החזיתי ממוקם בין שלושת קירות חדר הרחצה, כאשר הדלת החזיתית בלבד עשויה זכוכית.
  • המקלחון הפינתי ממוקם בין שני קירות, ובכך תוחמים את השטח שבין שניהם לכדי מקלחון. כדי להשלים את הבנייה של המקלחון הפינתי, משתמשים בשתי דלתות נוספות מזכוכית.
  • המקלחון הפינתי המעוגל בנוי גם כן בין שני קירות וסוגר על הפינה, אולם במקרה הזה משתמשים מעוגלת אחת ולא בשתי דלתות זכוכית. לרוב מדובר בדלת הזזה.

    אחריות על רכישת מקלחון לפי מידה

    עוד בטרם הרכישה של מוצרים כמו מקלחונים, חשוב לוודא שהחברה מספקת אחריות מלאה עליהם. האחריות צריכה לכסות כל אחד ואחד מהשלבים, החל מרגע ההתקנה ועד לנזקים שנקווים אם ההתקנה בוצעה בצורה לא טובה. למעשה, כל מה שהוא לא פגמים שנגרמו בעקבות מעשיו של הלקוח. מרבית החברות מקנות אחריות של 5-7 שנים, וישנן כאלו שאף יותר.

    סוגי דלתות במקלחונים

    לאחר שהתקבלה ההחלטה בנוגע לסוג המקלחון, יש לבחור בדלת המתאימה.

    • מקלחון הזזה – מקלחון שנע על גבי מסילה, וכך ניתן לפתוח ולסגור את הדלת בעת השימוש. יש לו יתרון בולט במיוחד, והוא היכולת שלו לאטום את יציאתם של המים החוצה ולמנוע מהם להציף את הרצפה. החיסרון בסוג הזה הוא שסובלים מבעיות בלאי, זאת לאור שחיקתם של גלגלי ההזזה לאחר שימוש תדיר.
    • מקלחון עם דלתות כנפיים – דלתות כנפיים הן בעלות יכולת תזוזה קדימה, אחורה, פנימה והחוצה. לאור זאת כמעט ואין שחיקה של הדלתות, אולם מאידך אין איטום מוחלט מפני בריחת מים החוצה.

       

      למה כדאי לבחור במקלחונים לפי מידה?

      כאשר רוכשים מקלחונים מוכנים המגיעים במידות סטנדרטיות, לוקחים את הסיכון שהם יהיו איכותיים פחות ולא יתאימו באופן מדויק למידות של חדר הרחצה. אנשים נוטים לבחור בהם לאור העובדה שהמחירים זולים יותר, אולם במבחן התוצאה זה לא מושלם כפי שזה נראה, ואז נאלצים לשאת בהוצאות נוספות עבור מקלחון חדש.

      הבחירה במקלחונים לפי מידה מייצרת התאמה מלאה למבנה של חדר הרחצה, וגם לחזון העיצובי שלנו. הבחירה בשיטה הזו ניתן לבחור בגדלים הרצויים, בצבעים המדויקים שתואמים את העיצוב הכולל של החלל, סוג הזכוכית והצבע שלה ועוד.

מומחים גם בחיפויי מטבח ומקלחונים לבתים. 

לחיוג מהיר או להשארת פרטים אתם מוזמנים להמשיך ולגלול למטה 👇

רוטמן מקלחונים

למגיעים מהאתר יש הטבות מיוחדות!