מקלחון בהתאמה אישית

מקלחון בהתאמה אישית

אחד הדברים המעניינים בעיצוב הבית, זה שסטנדרט אחיד זה פסה. וגם בעיצוב חדר הרחצה, מי צריך סטנדרט אחיד כשאפשר לבחור התאמה אישית. ואכן, כיום לא כך כיורים וברזים ניתן למצוא בהתאמה אישית. אפילו מקלחונים מגיעים עם גמישות מרבית בעיצוב ובהתקנה. להלן נסביר כל מה שצריך לדעת על מקלחון בהתאמה אישית, מאפיינים וסגנונות ועיצובים.  

התאמה אישית של הגודל

הרעיון העקרוני של מקלחון בהתאמה אישית, מתבסס על העובדה שכיום חדרי רחצה בנויים בכל מיני גדלים. ולכן, חשוב להבין שבתוספת מחיר קטנה יחסית, ניתן להזמין מקלחון בשלל גדלים, כך שיותאם באופן מושלם לגודל חדר הרחצה החלומי שמתכננים. במקום להתפשר על גודל שהוא רק "בערך", במקום להפסיד שטח או להתפשר על מקלחון צר מכפי שאתם רוצים, זה פשוט – בוחרים בדיוק את הגודל שרוצים.

התאמה אישית של עובי הזכוכית

וזה לא רק הגודל, שמשחק תפקיד כאשר מתקינים מקלחון בהתאמה אישית. בחירה אישית באה לידי ביטוי אפילו עד רמת העובי של הדלת והמחיצות, ובקיצור, של הזכוכית. ככלל, כאשר המקלחון קטן או שהדלת שלו צרה, אפשר להסתפק בעובי זכוכית מינימלי של 6 מ"מ. במקלחונים בהתאמה אישית שהם גדולים יותר, ניתן לבחור מידה של זכוכית עם עובי של 8 מ"מ. וכיום, ניתן אף למצוא פתרונות עבים אפילו יותר, למרות שהם גם יותר נדירים (מדובר על זכוכית 10 מ"מ). על כל פנים, אפילו אם מציעים לכם זכוכית בעובי דק יותר מ-6, מומחים מסבירים שבעניין הזה אסור להתפשר. עובי דק מדי הופך את הזכוכית לשבירה יתר על המידה והרבה פחות עמידה.

התאמה אישית של צבעים

יתרון נוסף כאשר בוחרים מקלחון בהתאמה אישית, טמון בכך שאפשר לבחור בדיוק את הצבעים המושלמים בעיניכם. אפשר להתאים את הגוונים ואת רמת האטימות של הגוון, לאנרגיה שאוהבים. התאמה אל הצבעים של ברזים, כיורים וכל מה שמסביב. צבעי המקלחון מחולקים לשניים. ישנם הצבעים של הפרופילים, שמקובל לבחור אותם כך שיהלמו צבעים של ברזים או פרזול נוסף בחדר הרחצה. פרופילים או צירים יכולים להיות בהמון גוונים, אפילו מפתיעים (כגון זהב, כסף, שחור, לבן). צבע נוסף של המקלחון הוא כמובן הצבע של המחיצות (הזכוכית). הזכוכית יכולה להיות שקופה באופן מלא, שקופה באופן חלקי או אטומה בצורה חלבית או מעושנת. ואם רוצים, אפשר להוסיף לה הדפסים בשלל צורות במוטיבים המעניינים או מרגשים אתכם.

התאמה אישית של מבנה

ההתאמה האישית של מקלחון ממשיכה הלאה, גם אל הצורה והקונספט. עיצוב מסוג אחד הינו הפינתי. עיצוב מסוג שונה הינו עיצוב חזיתי. מקלחון חזית הוא לרוב גדול יותר, מתאים לחדרי רחצה גדולים או לאנשים שאוהבים מרחב גדול בשעת הרחצה. מקלחון פינתי הוא קומפקטי יותר אך גם הוא יכול להיות מאוד מעוצב ומודרני להפליא.

לחיוג מהיר אתם מוזמנים להמשיך לגלול למטה 👇 או להשאיר לנו את פרטיכם ונחזור בהקדם!

רוטמן מקלחונים

למגיעים מהאתר יש הטבות מיוחדות!