מקלחונים לפי מידה

מקלחונים לפי מידה

מקלחונים לפי מידה הם הדבר הכי טוב שיכול לקרות לחדר הרחצה שלכם. מעבר לעובדה שהם משדרגים כפליים את העיצוב הקיים ומבליטים את האובייקטים החשובים בחלל, הם גם עוזרים לנו להפוך את המקלחת למפנקת וחמה.

כאשר מתקינים מקלחונים חשובים בבית, יש מספר נושאים שחשוב להתייחס אליהם: העיצוב, נוחות המשתמש, איכות, טיב ההתקנה וכו'. כל אלו שזורים זה בזה, וכדי שהמקלחון שאתם בונים יהיה חביב עליכם בהווה וגם עמיד לעוד הרבה שנים, חשוב להתייחס לכל אחד מהמשתנים הללו ולוודא שהם משובחים. ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב שתכירו בנוגע למקלחונים לפי מידה.

צבעים מוסיפים המון, אבל בחרו בהיגיון

הדבר הראשון ששמים לב אליו כאשר מתקינים דבר מה חדש בבית, הוא הצבע שלו. מבחר הצבעים הוא רחב, וכל אחד יכול לבחור בצבע שתואם את העדפותיו. עם זאת, חשוב לשים לב שבוחרים בצבעים שהולמים את העיצוב של החלל כולו. לאור העובדה שמקלחון הוא דומיננטי בחלל אי אפשר להקל ראש בנושא, וחייבים להתאים אותו ליתר הפריטים. אם חדר הרחצה שלכם מעוצב למשל בגוני שיש, על המקלחון להיצבע באחד מצבעי השיש הנבחרים או לחלופין לכלול את אותו העיצוב בדיוק. אם חדר האמבטיה מעוצב בעיצוב מודרני וצבעו לבן, כדאי יהיה לבחור במקלחון לפי מידה בצבע בהיר, כאשר הבסיס הוא שקוף והקירות בצבעים משלימים כמו לבן או תכלת.

מקלחונים בהתאמה אישית
מקלחונים בהתאמה אישית

התאמת המקלחון לחלל

היתרון בייצור מקלחון לפי מידה, הוא שניתן להתאים אותו בצורה מדויקת לגודל החלל כולו. חשוב להביט בחדר בעין ביקורתית ובמבט על, כך שניתן יהיה להבין אילו ממדים יהיו נכונים עבור המקום. אם חדר הרחצה הוא קטן, עדיף שלא נבחר בממדים מגושמים ומסורבלים כמו דלת רחבה או ידית עבה. כלומר הנוסחה ברורה – כאשר חדר הרחצה קטן משתמשים בפריטים קטנים ועדינים, וכאשר הוא גדול ניתן להתקין גם פריטים גדולים וכבדים.

סוגי מקלחונים לפי מידה

ישנם מספר סוגים של מקלחונים לפי מידה: מקלחון חזיתי, פינתי ופינתי מעוגל.

  • המקלחון החזיתי ממוקם בין שלושת קירות חדר הרחצה, כאשר הדלת החזיתית בלבד עשויה זכוכית.
  • המקלחון הפינתי ממוקם בין שני קירות, ובכך תוחמים את השטח שבין שניהם לכדי מקלחון. כדי להשלים את הבנייה של המקלחון הפינתי, משתמשים בשתי דלתות נוספות מזכוכית.
  • המקלחון הפינתי המעוגל בנוי גם כן בין שני קירות וסוגר על הפינה, אולם במקרה הזה משתמשים מעוגלת אחת ולא בשתי דלתות זכוכית. לרוב מדובר בדלת הזזה.

    אחריות על רכישת מקלחון לפי מידה

    עוד בטרם הרכישה של מוצרים כמו מקלחונים, חשוב לוודא שהחברה מספקת אחריות מלאה עליהם. האחריות צריכה לכסות כל אחד ואחד מהשלבים, החל מרגע ההתקנה ועד לנזקים שנקווים אם ההתקנה בוצעה בצורה לא טובה. למעשה, כל מה שהוא לא פגמים שנגרמו בעקבות מעשיו של הלקוח. מרבית החברות מקנות אחריות של 5-7 שנים, וישנן כאלו שאף יותר.

    סוגי דלתות במקלחונים

    לאחר שהתקבלה ההחלטה בנוגע לסוג המקלחון, יש לבחור בדלת המתאימה.

    • מקלחון הזזה – מקלחון שנע על גבי מסילה, וכך ניתן לפתוח ולסגור את הדלת בעת השימוש. יש לו יתרון בולט במיוחד, והוא היכולת שלו לאטום את יציאתם של המים החוצה ולמנוע מהם להציף את הרצפה. החיסרון בסוג הזה הוא שסובלים מבעיות בלאי, זאת לאור שחיקתם של גלגלי ההזזה לאחר שימוש תדיר.
    • מקלחון עם דלתות כנפיים – דלתות כנפיים הן בעלות יכולת תזוזה קדימה, אחורה, פנימה והחוצה. לאור זאת כמעט ואין שחיקה של הדלתות, אולם מאידך אין איטום מוחלט מפני בריחת מים החוצה.

       

      למה כדאי לבחור במקלחונים לפי מידה?

      כאשר רוכשים מקלחונים מוכנים המגיעים במידות סטנדרטיות, לוקחים את הסיכון שהם יהיו איכותיים פחות ולא יתאימו באופן מדויק למידות של חדר הרחצה. אנשים נוטים לבחור בהם לאור העובדה שהמחירים זולים יותר, אולם במבחן התוצאה זה לא מושלם כפי שזה נראה, ואז נאלצים לשאת בהוצאות נוספות עבור מקלחון חדש.

      הבחירה במקלחונים לפי מידה מייצרת התאמה מלאה למבנה של חדר הרחצה, וגם לחזון העיצובי שלנו. הבחירה בשיטה הזו ניתן לבחור בגדלים הרצויים, בצבעים המדויקים שתואמים את העיצוב הכולל של החלל, סוג הזכוכית והצבע שלה ועוד.

מומחים גם בחיפויי מטבח ומקלחונים לבתים. 

לחיוג מהיר או להשארת פרטים אתם מוזמנים להמשיך ולגלול למטה👇

רוטמן מקלחונים

למגיעים מהאתר יש הטבות מיוחדות!