חומר הניקוי שכל אמבטיה צריכה

ישנם אנשים שבטוחים כי ניקיון הבית שלהם מסתכם בטאטוא ושטיפה. אולם, חשוב מאוד לדעת שעל אף שטאטוא ושטיפה הם דברים חשובים ובסיסיים מאוד, הרי שישנם חדרים מסוימים בבית אשר דורשים ניקיון הרבה יותר מעמיק לרבות חיטוי. חדר האמבטיה וחדר השירותים בבית הם חדרים שבכדי לשמור על הניקיון שלהם וכן בכדי שהם לא יפגעו בבריאות של דיירי הבית, יש צורך להשתמש בחומר ניקוי אשר מציע ניקיון איכותי מאוד לחדרים המדוברים ובד בבד, חיטוי איכותי שלהם.

 

למה חשוב לנקות את חדר האמבטיה בצורה הטובה ביותר?

אין ספק כי כאשר הבית שלנו מסודר ונקי, ההרגשה שלנו טובה. אולם, כאשר מדובר על ניקוי האמבטיה, חשוב להבין שהניקיון הנדרש הוא ניקיון שמטרתו היא הרבה מעבר להעניק לנו הרגשה טובה. האמבטיה היא חדר שכולל גם לכלוך וגם חיידקים שונים שמופרשים מאיתנו כאשר אנו מבקרים בה. בחלל המדובר עם נעשה שימוש משמעותי במים אשר הופכים לאדים והאדים עלולים לגרום לעובש ופטריות ברחבי החדר. על כן, ניקיון איכותי של חדר האמבטיה הוא קריטי, בכדי ליצור מרחב נקי ונטול חיידקים או מזיקים לבני הבית.

 

באיזה חומר ניקוי צריך לנקות את האמבטיה?

בכדי לנקות את האמבטיה בצורה הטובה ביותר, אין להשתמש רק בחומרים בסיסיים שמשתמשיםבהם בניקיון הבית לרבות אקונומיקה או סבון רצפות, אלא יש צורך בחומר ניקוי אשר ידוע גם כמחטא. חומר ניקוי שמטרתו היא למגר את העובש והפטריות אשר הזכרנו קודם. בכדי לשמור עלה אמבטיה שלכם נקייה, חשוב מאוד לרכוש תרסיס ניקוי ייעודי לחללים לחים, רטובים וסגורים, אשרמעבר לעובדה שהוא יכול להבריק את הקרמיקה של האמבטיה עצמה, הוא גם יכול למגר עובש המצטבר בחדר האמבטיה בשל הלחות. החומר המדובר צריך להיות בעל יכולת לנקות את הדלת של המקלחון, את המקלחון עצמו ועוד. הוא צריך להיות בעל יכולת לנקות משטחי שיש וקרמיקה. מעבר לכך, חשוב מאוד שהוא יהיה חומר חיטוי, אשר מאפשר גם ניקוי וחיטוי אסלות במהלך הניקיון על מנת להשאיר אותה מבריקה ונטולת חיידקים.

 

כל כמה זמן צריך לנקות את חדר האמבטיה?

מעבר לעובדה שחשוב מאוד לבחור בחומר אחד, רב תכליתי אשר בשימוש בו בחדר האמבטיה ניתן גם להבריק את המרצפות ואריחי השיש, גם להבריק את הכיור והברז, גם להסיר את העובש המצטבר בחדר האמבטיה וגם לחטא את החלל מפני כל החיידקים שהצטברו בו במהלך השימוש בו, חשוב מאוד לדעת כי תדירות הניקיון של חדר האמבטיה צריכה להיות משמעותית יותר מתדירות ניקיון הבית שלכם שכן, מדובר על חדר שמשתמשים בו באופן שוטף ובהתאם לכך, מצטברת בו לחות וכן מצטברים בו חיידקים. אם סטנדרט הניקיון שלכם הוא לנקות את חדר האמבטיה בביתכם פעם אחת בשבוע בלבד, כדאי שתנסו לעשות את זה מעט יותר. ישנם אנשים שבוחרים לנקות את חדר האמבטיה שבביתכם באופן יומיומי, אך גם פעמיים בשבוע בהחלט יספיקו. את חומר הניקיון הייעודי לאמבטיה, חשוב לרכוש בקפידה וחשוב לוודא שהוא יהיה של חברה מוכרת ואמינה וזאת בכדי שהוא אכן יהיה יעיל לצורך ניקיון איכותי בכל רובד אפשרי.

רוטמן מקלחונים

למגיעים מהאתר יש הטבות מיוחדות!