משפצים את האמבטיה?

משפצים את האמבטיה? קבלו רשימה של מספר מוצרים שחובה שתכירו

האמבטיה וחדר הרחצה הם מקומות שעלינו להשקיע לא מעט בטיפוח שלהם כדי להפוך אותם לדבר שהופך את החיים שלנו הרבה יותר נעימים בסופו של דבר. הרי בסוף יום ארוך, כשאנחנו עייפים ומתים כבר להגיע הביתה, בשבת בבוקר, כשיש לנו סוף סוף את הזמן שלנו לעצמנו ועוד, חדר הרחצה והאמבטיה הם ללא כל ספק המקום בו אנחנו יכולים למצוא רגע של שלווה ברוכה. חישבו על כך, למעשה, חדר הרחצה, זה המקום היחיד בו אנחנו באמת יכולים להרגיש ולהיות לבד. זה המקום היחיד בו יש לנו את הרגע שלנו לעצמנו, אנחנו עם המחשבות שלנו, עם הצרכים שלנו, כשכל שאר העולם מחכה בחוץ.

אם אתם בוחרים לשפץ את האמבטיה או להתקין מקלחון חדש, יש לנו כמה רעיונות לכלים שיכולים להפוך את מלאכת השיפוץ קלה וטובה יותר.

הכי חשוב זה לצאת לדרך עם תכנית עבודה

אם אתם בוחרים לשפץ את האמבטיה שלכם אתם קודם כל חייבים לצאת לדרך עם תכנית. הרבה פעמים נקודת המוצא היא פשוט לקנות דברים ומוצרים שונים, במקום לחשוב ברצינות, מה למעשה הפריטים והמוצרים אותם אתם צריכים באמת. אנחנו כאן כדי להזכיר כי לפני שרוכשים מוצרים כאלו ואחרים, הכי חשוב זה לערוך רשימה מסודרת שתעזור לכם להבין מה הדברים שאתם צריכים כדי שמלאכת השיפוץ תיעשה על הצד הטוב ביותר.

עכשיו, ללא שהיות נוספות, בואו נצלול לרשימה של המוצרים אותם אתם צריכים כדי לשפץ את האמבטיה שלכם ואת חדר הרחצה.

במידה ואתם בוחרים להתקין מקלחון או דלתות זכוכית, חשוב לבחור חומרי איטום

היום, השיטה הפופולארית ביותר היא להתקין קירות זכוכית, מקלחון, במילים אחרות, שימנע מהמים להציף את חדר הרחצה. אם אתם בוחרים לשפץ את חדר הרחצה ואת חדר האמבטיה, חשוב לבחור חומרי איטום שימנעו מהמים לחלחל מתחת ללוחות הזכוכית. אל תשכחו כי למים יש נטיה למצוא את הפרצה כל עוד היא קיימת. במקרה כזה לא רק שהמקלחון לא ימלא את יעודו, אלא שהמים שיציפו מלמטה גם יהרסו את ההתקנה שביצעתם לכתחילה. לכן חשוב מאוד לבחור בצורה מושכלת חומר איטום טוב ואיכותי שימנע תופעות מאין אלו.

חומרי ניקוי מתקדמים

כשניגשים לתהליך של שיפוץ אמבטיה יש כמה אופציות. יש מי שרוצים לבצע תהליך 'הלבשה' לאמבטיה, כלומר, כאילו ליצור חיפוי חדש לחלוטין לאמבטיה. יש מי שפשוט מעוניינים לנקות בצורה יסודית את החלודה, העובש ועוד. אל תשכחו כי אנחנו חיים בעידן בו הטכנולוגיה כבר פיצחה לא מעט אתגרים, ביניהם, היום אפשר למצוא שורה של חומרי ניקוי מתקדמים שיעזרו לכם לנקות את כל מה שבעבר נדמה היה שלא ירד כל כך בקלות.

כפפות וציוד מגן

תהליך שיפוץ אמבטיה הוא תהליך שיכול להיות מספק מאוד. אבל, אל תשכחו לשמור על הגוף שלכם. שמו לב לכך שאתם רוכשים ציוד מגן אישי שישמור עליכם לאורך תהליך השיפוץ. החל משימוש באמצעות כפפות עבודה מגנות וכלה בסינורים מיוחדים שישמרו לכם על הבגדים. כל אחת מהפעולות הללו תבטיח כי תצליחו להגן על עצמכם לאורך תהליך העבודה.

בנוסף, אל תשכחו לפתוח את הדלתות והחלונות במידה ואתם נעזרים בחומרים שיש להם השפעה כימית. מצד אחד אין ספק כי אלו יתנו לכם את התפוקה הטובה ביותר, אבל כאמור, הכי חשוב זה שתצליחו לשמור על עצמכם לאורך כל הדרך.

 

רוטמן מקלחונים

למגיעים מהאתר יש הטבות מיוחדות!