מקלחונים בהתאמה אישית

מקלחונים בהתאמה אישית הפכו לנפוצים יותר ויותר

 

אין ספק, כי, בשנים האחרונות, מקלחונים בהתאמה אישית הפכו לנפוצים יותר ויותר,לא רק בבתים פרטיים רחבי ידיים ומפוארים, אלא גם בדירות בבניינים מגורים. זאת, מאחר ובעשורים האחרונים, כבר לא מתייחסים לרחצת הגוף כאל פעולה שמטרתה הבלעדית היא השמירה על היגיינת הגוף, אלא כאל חוויה, אמצעי לטיפוח הגוף ולמילוי המצברים הנפשיים. בין אם המדובר ברחצת הבוקר הממריצה והמעוררת – המנערת מגופנו את קורי השינה ומכינה אותו ליום העבודה, ובין אם המדובר ברחצה מרגיעה של הגוף (וניקוי, תרתי משמע, של הראש) בסוף יום עבודה עמוס – הרחצה נתפשת כ"חוויה" שבה יש להשקיע מחשבה ותשומת לב. מגבות רכות ומלטפות, טואלטיקה (סבונים, סוגי שמפו, פילינג לגוף ותרחיצים שונים), חדר אמבטיה מעוצב ומזמין וגם מקלחונים בהתאמה אישית – כל אלה חוברים יחדיו לצורך יצירת חווית הרחצה.

מקלחונים בהתאמה אישית – מדוע, בעצם, הם נדרשים?

על אף, שבאופן ההגיוני לגמרי, מקלחון, קודם כל, מהווה פתרון נוח ויעיל לרחצה, מקלחונים בהתאמה אישית הם הרבה יותר מכך. למשל, דמיינו את הסיטואציה הבאה – שבתם הביתה לאחר יום עבודה ארוך ומייגע, סיימתם לאכול ארוחת ערב (משפחתית או זוגית). ומה עכשיו? כיצד תכינו את גופכם ותנמיכו את האדרנלין שבו לרמות הרצויות לצורך שנת הלילה? מקלחת ארוכה ומפנקת, לא?

למעשה, ישנם מעט מאד אנשים שמתייחסים, כיום, למקלחת רק כאל אמצעי לשמירת ההיגיינה שלהם. מרביתנו כבר מודעים כיום לקשר בין גוף ונפש, לקשר בין הטיפוח העצמי ברמה הפיזית לבין היכולת שלנו לחוש טוב יותר. כך שאין ספק כי ליכולת לשוב הביתה מידי ערב וליהנות מזמן טיפוח במקלחת מיוחדת, כזו המותאמת בדיוק לצרכים ולהעדפות שלכם, יש חלק גדול בתחושה הטובה שלכם באופן שוטף.

כיום, ישנו מבחר גדול ומגוון של מקלחונים, עובדה משמחת, לכשעצמה, מובילה אותנו לשאלה הבאה – מקלחונים בהתאמה אישית – מה מאפיין אותם?

הם מתאימים לגודלו של חדר הרחצה – למרבה הצער, לא כולנו גרים בבית פרטי גדול, או, אפילו בדירה יוקרתית וחדישה. למעשה, רבים מתושבי ישראל גרים, בין אם בשכירות ובין אם באורח קבע, בדירות בגודל בינוני או קטן. כתוצאה מכך, אם הינכם גרים בנכס בינוני או קטן, תצטרכו לבחור במקלחון אשר גודלו יתאים, בדיוק, לגודלו של חדר האמבטיה שלכם, תוך הקפדה להשאיר מרחב תנועה מספיק לביצוע הפעולות השונות בחדר. מקלחונים בהתאמה אישית מתחשבים בגודל החלל שבו הם ממוקמים, ולכן, הם עשויים גם שלא להיות סטנדרטיים במימדיהם.

מקלחונים בהתאמה אישית מתאימים לסגנון חדר האמבטיה – גם כאן, מבחר המקלחונים המגוון מאפשר לכם בחירה שהיא כמעט אינסופית, להתאים בין המקלחון שאותו אתם רוצים למקם בחדר האמבטיה לבין עיצוב חדר האמבטיה. בנקודה זו חשוב להיעזר באנשי מקצוע שיסייעו לכם בהתאמה, על בסיס הנתונים ורשימת ההעדפות שתספקו להם. מקלחון פינתי? מקלחון בעל דלת הזזה? זה הזמן לעוף גבוה עם החלומות שלכם.

מקלחונים בהתאמה אישית שמים דגש על הבטיחות – על אף שלא רבים מתייחסים לאספקט הזה, המדובר באחד מההיבטים המשמעותיים הקיימים בבחירת המקלחון שלכם – עמידה בתקני בטיחות, המתבטאת בתו התקן הנדרש. להיבט זה משמעות רבה אף יותר, כאשר המדובר במשפחה שיש בה ילדים, שכן, יש לא מעט רכיבים שעלולים שלא להיות בטוחים לשימושם של ילדים, ויש צורך להקפיד כי החברה שמוכרת את המקלחון המבוקש, גם תהיה מסוגלת לספק לכם את ההוכחות לבטיחותו.

מקלחונים בהתאמה אישית מתאימים בדיוק לטעמו של הלקוח – ברור למדי כי, ככלל, חלק מהמקלחונים עשויים להיות גם זולים יותר, אולם, סביר למדי להניח, כי ככל שמקלחון מיוצר בייצור המוני וסטנדרטי יותר, בצד מחירו הנמוך יותר (יחסית למקלחון מותאם אישית), הוא ינסה לענות על המכנה המשותף הנמוך ביותר. כך שאם חשובה לכם חוויית הרחצה שלכם, פחות תוכלו ליהנות ממנה במקלחון מסוג זה.

ההבדל העקרוני הגדול בין מקלחונים סטנדרטיים וזולים לבין מקלחונים בהתאמה אישית מצוי בהתאמתם להעדפותיהם ולצרכיהם של המשתמשים במקלחונים, כך שאם עניין חוויית הרחצה חשוב לכם, ברור למדי כי המקלחונים המותאמים אישית יתאימו לכם הרבה יותר מחבריהם הזולים.

מקלחונים פינתיים

מקלחונים פינתיים הם בחירה פופולרית בכל הנוגע למקסום מקום בחדר האמבטיה. מקלחונים אלה נועדו להתאים בפינת החדר, תוך שימוש יעיל באזור שלא מנוצל בדרך כלל. עם העיצוב הקומפקטי והחוסך מקום, מקלחונים פינתיים הם אידיאליים עבור חדרי אמבטיה קטנים יותר או עבור אלה שרוצים להפיק את המרב מהשטח הפנוי שלהם. הם גם מגיעים במגוון סגנונות, גדלים וחומרים, המאפשרים אפשרויות התאמה אישית אינסופיות כדי להתאים לכל עיצוב חדר אמבטיה. ניתן להתקין מקלחונים פינתיים עם תכונות שונות כגון דלתות זכוכית, ראשי מקלחת מרובים, פינות ישיבה ומדפים מובנים, המספקים גם פונקציונליות וגם סגנון. בנוסף, תהליך ההתקנה של מקלחונים פינתיים הוא פשוט יחסית, מה שהופך אותם לבחירה נוחה עבור בעלי בתים המעוניינים לשדרג את חדר האמבטיה שלהם. מקלחונים פינתיים הם פתרון מצוין לבעלי בתים המעוניינים לייעל את חלל חדר האמבטיה שלהם מבלי להתפשר על סגנון. 

מקלחון בעל דלת הזזה

מקלחון עם דלת הזזה מהווה תוספת נוחה ומסוגננת לכל חדר רחצה. עיצוב דלת הזזה מציע מספר יתרונות על פני וילונות מקלחת או דלתות. ראשית, הוא מספק מראה חלק ומלוטש, ומוסיף  מודרניות ולאסתטיקה הכללית של החלל. מנגנון ההזזה מאפשר גישה נוחה ושימוש יעיל בחלל חדר אמבטיה מוגבל, במיוחד בחדרי אמבטיה קטנים יותר שבהם דלת מתנדנדת עלולה להרגיש מסורבלת. יתר על כן, דלת ההזזה יוצרת אטימה אטומה למים, המונעת התזת מים מחוץ לאזור המקלחת ולגרום לנזק פוטנציאלי לרצפת חדר האמבטיה או לציוד סמוך. בנוסף, דלת ההזזה מאפשרת ניקוי ללא מאמץ, מכיוון שאין חריצים או פינות להצטברות עובש או לכלוך. בסך הכל, מקלחון עם דלת הזזה לא רק משפר את הפונקציונליות והיעילות של חדר הרחצה, אלא גם מעלה את עיצובו ומעניק חווית מקלחת יוקרתית ומהנה.
 

איך להתאים מקלחון לבית ?

אם אתם שוקלים כיצד להתאים מקלחון לבית שלכם, יש לזכור כמה גורמים מרכזיים. ראשית, העריכו את השטח הפנוי בחדר האמבטיה שלכם כדי לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור המקלחת. שקול את פריסת האינסטלציה הקיימת והאם נדרשים שינויים כלשהם כדי להתאים את התקנת המקלחת. לאחר מכן, החליטו על סוג המקלחון המתאים לצרכים ולהעדפות שלכם. אפשרות פופולרית היא מקלחון בהתאמה אישית, המעניק גישה נוחה ומראה מודרני. לחלופין, אפשר לבחור בשילוב אמבטיה-מקלחת אם המקום מוגבל. 

יש לכם חלום על עיצוב המקלחון?

יש לך חלום על עיצוב המקלחון שלך? בחברתנו אנו מבינים את החשיבות של יצירת חלל המקלחת המושלם עבור לקוחותינו. אנו מתמחים בעיצובי מקלחונים בהתאמה אישית הנותנים מענה להעדפות ולצרכים הייחודיים שלך. בין אם אתם רוצים מפלט יוקרתי דמוי ספא או עיצוב מינימליסטי ומודרני, יש לנו את המומחיות להחיות את מקלחת החלומות שלכם. צוות המעצבים והאומנים המיומנים שלנו מסור למתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה לאורך כל התהליך. מהייעוץ הראשוני ועד להתקנה הסופית, אנו שואפים להבטיח את שביעות רצונך המלאה. אנו מעריכים תקשורת פתוחה ומעודדים את לקוחותינו להשתתף באופן פעיל בתהליך העיצוב, ולחלוק את הרעיונות והחזונות שלהם. עם המחויבות שלנו לעיצוב מותאם אישית ושירות לקוחות יוצא דופן, אנו בטוחים ביכולתנו לחרוג מהציפיות שלכם וליצור מקלחון שמשקף בצורה מושלמת את דרישות הסגנון והפונקציונליות שלכם. תנו לנו לעזור לכם להפוך את מקלחת החלומות שלכם למציאות.  

מומחים גם בחיפויי מטבח ומקלחונים לבתים. 

לחיוג מהיר או להשארת פרטים אתם מוזמנים להמשיך ולגלול למטה👇

רוטמן מקלחונים

למגיעים מהאתר יש הטבות מיוחדות!